رویدادها آرشیو خبر ها
ترزگل از یوونتوس می گوید

ترزگل از یوونتوس می گوید

داوید ترزگه از آنچه که در یوونتوس انجام داده و رابطه ای که با هواداران داشته است، افتخار زیادی می کند و کارلوس توز را مناسب و هماهنگ با فلسفه ی باشگاه یوونتوس می داند.

ملی پوش سابق تیم ملی فرانسه پس از آن که اعلام کرد ماه آینده برای انجام خداحافظی مناسب با هواداران به تورین بازخواهد گشت، در مصاحبه ای با توتواسپرت از موضوعات گوناگون سخن گفت. این مهاجم 36 ساله همچنان به فوتبال ادامه می دهد و در هفته ای که گذشت 300 امین گل دوران ورزشی اش را به ثمر رساند.

«از آنچه که در یوونتوس انجام دادم بسیار خوشحالم و به رابطه ی فوق العاده ای که با هواداران پیدا کردم افتخار می کنم. همه ی این ها برای من خیلی خاص و ویژه است.»

«از این که با یوونتوس به سری بی رفتم احساس پشیمانی نمی کنم. در حقیقت با این کار من و هم تیمی هایم احترام مردم رو به دست آوردیم. این احترام برای من به اندازه ی یک جام ارزش دارد.»

ترزگه همچنان شرایط بیانکونری را دنبال می کند و همچنین از هم تیمی سابقش، جیجی بوفون، حمایت می کند.

«انتقادات علیه بوفون را شنیدم. این انتقادات اغراق آمیز بود. جیجی همچنان شماره ی یک باقی می ماند. هنگامی که در دسامبر به تورین برسم، او اولین کسی خواهد بود که به سراغش خواهم رفت.»

«آرزو می کردم که می توانستم در کنار آندره آ پیرلو بازی کنم. او باید همچنان به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.»

«همچنین در مورد توز، او برای یوونتوس ساخته شده است و کاملاً با سبک بازی کونته هماهنگی دارد. او تکنیک بالایی دارد و یک فرصت طلب به معنای واقعی کلمه است.»

«توز خرید فوق العاده ای بود، بازیکنی که هواداران هم می خواستند. امیدوارم که توز بتواند با یوونتوس به اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا برسد.»

«بازی کردن توز در کنار مهاجمی مانند من، زوج کاملی را تشکیل خواهد داد. ویژگی های نوز و یورنته مرا یاد الساندرو دل پیرو و خودم می اندازد.»
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد امینی نسب
محمد امینی نسب«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: